Itt a digitális kábeltévé
2009.01.23. • Hamarosan elindul a digitális kábeltévé Balatonfüreden. A megszokott 60 csatorna helyett, közel 80 digitális kép és hangminőségű csatornát is élvezhetnek az előfizetők februártól. A szolgáltató azonban kevesebb csatornával ugyan, de meghagyja a hagyományos kínálatot is. Jönnek a részletek.
HOZZÁSZÓLÁSOK
Név: * E-mail cím:#37 - Dr. Agy - 2009.02.18. - 15:02:22
A UPC a legdrágább hazai kábelszolgáltató! Mindig is így volt és így is lesz. Van olcsóbb és jobb. Ne legyen senki rest körülnézni.
#36 - 3 in 1 - 2009.02.18. - 14:10:59
Azért ehhez a 6200-hoz hozzátenném, hogy ha van valakinek vezetékes telefonja mondjuk a T-Home-nál Felező csomag (nekünk is az volt :-)) 3290-ért, a UPC-től meg csak a TV lenne 6200-ért, az együtt már 9490 Ft lenne. Míg ha áthozza a UPC-hez a telefont, akkor 5580 + 1000 = 6580, így tehát 2910 Ft-ot lehet spórolni egy hónapban úgy, hogy digitális szolgáltatást néz...
#35 - GEKKOSOFT - 2009.02.18. - 13:45:31
Kedves Akinek. Ha egy picit tovább is tudna olvasni amit irtunk akkor nem írna újra valótlant. "Ha csak tv előfizetés van, akkor 6200 Ft-ba kerül a szolgáltatás."
#34 - Akinek - 2009.02.18. - 13:04:30
"a digitális alap szolgáltatást (digital silver) megrendelő ügyfeleknek a havidíj április 25-ig változatlan, ezt követően mindössze 5%-kal emelkedik és 5580 Ft-ba kerül, ha van mellette más szolgáltatásuk (internet és/vagy vezetékes telefon) a UPC-től." Hát ez az, ha van! Ha nincs akkor 7000 Ft.
#33 - GEKKOSOFT - 2009.02.18. - 10:52:10
Kedves Bakonyi, Akinek!
Nem igaz, hogy 7000 Ft-ra emelkedik a UPC-nél a digitális szolgáltatás díja, ez egy téves információ. (A gyanúnk az, hogy Ön listaárat látott valahol, ez azonban "lényegtelen", mivel minden előfizető akciós árakon veheti igénybe a szolgáltatást, ráadásul hűségnyilatkozat nélkül.)
Az analóg silver csomag ára listaáron Balatonfüreden jelenleg 5300 Ft, a digitális alap szolgáltatást (digital silver) megrendelő ügyfeleknek a havidíj április 25-ig változatlan, ezt követően mindössze 5%-kal emelkedik és 5580 Ft-ba kerül, ha van mellette más szolgáltatásuk (internet és/vagy vezetékes telefon) a UPC-től. Ha csak tv előfizetés van, akkor 6200 Ft-ba kerül a szolgáltatás. Honlapunkon, a http://www.gekkosoft.hu/upcdigital címen részletesen tájékozódhatnak a feltételekről és az árakról.
A jelenleg analóg bronze csomagra előfizető ügyfeleknek jó hír, hogy április 11-től 38 csatornásra bővül a kínálat - továbbra is 2700 Ft-ért, és ekkor kerül bevezetésre a start csomag 14 csatornával 1790 Ft-ért.
#32 - GEKKOSOFT - 2009.02.18. - 10:20:05
Kedves Judit!
Honlapunkon valóban feltüntettük, hogy február 2-tól meghosszabbított nyitva tartással állunk ügyfeleink rendelkezésére. A nagy roham nem is maradt el, kb. két hétig tartott, irodánkban rengetegen szerződtek át. Közben a UPC telefonos részlege is elkezdte felhívni az ügyfeleket, így hozzánk érezhetően kevesebben jöttek szerződést kötni. Emiatt a meghosszabbított nyitva tartást - teljes időtartamában - már csak az előre bejelentkezett ügyfelek esetében tartjuk fent.
Sajnáljuk, hogy hétfőn nem találkoztunk irodánkban. Javasoljuk, hogy honlapunkon vagy telefonon foglalja le az ügyintézés időpontját, hiszen ebben az esetben biztosan fogadjuk Önt az Ön által előre megválasztott időpontban - az eredeti nyitva tartási időn túl is.
Tisztelettel: GEKKOSOFT Informatika
#31 - Akinek - 2009.02.18. - 09:52:41
Akinek csak UPC Digitális Tv előfizetése lesz, annak sajnos valóban 7000 Ft-ra emelkedik a díja. De ha marad analóg csomagban, azt 2700 Ft. körüli összegért meg tudja vásárolni.
#30 - Bakonyi - 2009.02.17. - 18:30:11
Mi igaz abból, hogy 7 000 forintra emelik az alapcsomag árát ? Ez mindenkinek kötelező lesz Füreden ?
#29 - Judit - 2009.02.16. - 18:41:00
2009 02 16-án nem volt Gekkosoft hosszabitott nyitvatartás,mint ahogy a honlapukon hirdették ( nagy érdeklődésre való tekintettel). Üdvözlettel.
#28 - GEKKOSOFT - 2009.02.05. - 17:33:59
Kedves Pumukli! Eltalálta, valóban "kígyózik a sor", és ennek rendkívül örülünk! S annak ellenére, hogy már 117-en időpontot foglaltak és eljöttek hozzánk, több alkalommal mégis a várakozást is vállalják inkább azok az ügyfelek, akik nem foglaltak időpontot. Ugyanis nagyon sokan kötik meg a szerződésüket a digitális programcsomagra irodánkban. S teszik ezt talán azért, mert a UPC egy rendkívül jó akcióval rukkolt elő február 2-től, a digitális tv bevezetésével egyidőben. Még azoknak is tudunk kitűnő ajánlattal szolgálni, akik nem kérnek digitális tévét, hanem jelenleg csak a kicsi (bronze) tv csomagot nézik, de van mellette például T-Home vonalas telefonjuk... Mindenkit várunk sok szeretettel, meghosszabbított nyitva tartással.
Üdvözlettel: GEKKOSOFT Informatika
#27 - Pumukli - 2009.02.03. - 10:48:32
"hosszú várakozási idők elkerülése érdekében foglalják le előre az ügyintézés időpontját" Már látom a kígyózó sorokat....:-))) Kinek lesz erre pénze?
#26 - GEKKOSOFT - 2009.02.02. - 23:06:40
Tájékoztatjuk a tisztelt ügyfeleket, hogy a Köztársaság u. 2/C alatti viszonteladói irodánkban lehetőség van a digitális tv szerződések megkötésére. Kérjük, hogy a hosszú várakozási idők elkerülése érdekében foglalják le előre az ügyintézés időpontját! Honlapunkon az időpontfoglalás mellett minden további kérdésükre is részletes választ kaphatnak a digitális szolgáltatással kapcsolatosan. Honlapunkat az alábbi címen érhetik el: http://www.gekkosoft.hu/upcdigital
#25 - GEKKOSOFT - 2009.02.02. - 23:05:53
Tájékoztatjuk a tisztelt ügyfeleket, hogy a Köztársaság u. 2/C alatti viszonteladói irodánkban lehetőség van a digitális tv szerződések megkötésére. Kérjük, hogy a hosszú várakozási idők elkerülése érdekében foglalják le előre az ügyintézés időpontját! Honlapunkon az időpontfoglalás mellett minden további kérdésükre is részletes választ kaphatnak a digitális szolgáltatással kapcsolatosan. Honlapunkat az alábbi címen érhetik el: http://www.gekkosoft.hu/upcdigital
#24 - 3 in 1 - 2009.01.28. - 18:27:34
Szerintem várjuk meg, hogy mit ajánl a UPC a digitális tv bevezetésével. Mert ugye kijött egy levél, hogy mi lesz érvényes április 26-tól, milyen árakkal. Na de addig... Remélem, gondolnak a jelenlegi sok-sok előfizetőre, és előrukkolnak valami kedvezményes ajánlattal. (Gondolom napokon belül megtudjuk, mert február 1-től már nem lehet szerződést kötni a jelenlegi analóg silver csomagra...)
#23 - Szerencse - 2009.01.27. - 15:17:26
Piacgazdaság az van. Na meg monopol helyzet is. Erre viszont nem szavaztunk 1990-ben. Örülök a UPC Digital veszprémi sikerének. Remélem azonban a balatonfürediek előbb körülnéznek a piacon és csak utána döntenek. Hiszen digitális tv létezik olcsóbban is.
#22 - Hmm - 2009.01.27. - 11:08:47
Szerencse: piacgazdaság van amit megszavaztunk 1990-ben, a demagógia az, hogy "rablás"-ról beszélsz, amikor összehasonlítod egy másik szolgáltatóval, akinek érdekes módon esze ágában sincs Füredre jönnie. Miért is? Tuti az egész város átmenne hozzájuk, de valahogy mégsem jön. A UPC-nek országosan ezek az árai, nemcsak Füreden, ebben lehet pontatlan voltam. Egyébként Veszprémben óriási sikere van a digitális UPC szolgáltatásának... Biztos vagyok benne, hogy Füreden is az lesz.
#21 - Szerencse - 2009.01.27. - 07:47:22
"Ettől függetlenül a UPC valóban erős árakkal dolgozik Füreden, de amíg nincs rendes konkurencia addig nyilván ez így is marad." Tehát elismered, hogy vihetné lejjebb is az árakat, de nincs aki ezt kikényszerítse. Vagyis rablás! Ez persze lehet, hogy demagógia...
#20 - Hmm - 2009.01.26. - 20:40:11
Szerencse ne legyél már ennyire demagóg hanem gondolkozz. Egy panel környezetben nagyságrendekkel kevesebb költségből lehet üzemeltetni egy kábeltv, internet, telefon rendszert. Nem véletlenül nem mennek máshova... Egyébként meg szerintem így is önköltségi ár alatt dolgoznak. Nem véletlen, hogy a műholdas Digi ellen már csődeljárást kezdeményeztek. Ettől függetlenül a UPC valóban erős árakkal dolgozik Füreden, de amíg nincs rendes konkurencia addig nyilván ez így is marad.
#19 - Füred Televízió - 2009.01.26. - 17:10:23
Kedves Olvasók! Mostantól megnézhető a hírhez tartozó videó is.
#18 - Szerencse - 2009.01.26. - 13:45:22
"Ja, én se értem miért hozta elő a kollega a digikábelt," Csupán összehasonlításképpen. Hogy lássa mindenki, hogy lehet töredékárért dupla sávszélességgel netet adni a népnek. És így van ez a többi szolgáltatással is. Telefon, tv. Kérdés, hogy aki ennél drágábban nyújtja ugyanezt, az mekkora haszonnal dolgozik?! Sajnos Füred egyelőre tényleg kimarad a Digikábelből.
#17 - betelgeux - 2009.01.26. - 11:36:28
Ja, én se értem miért hozta elő a kollega a digikábelt, mert az veszprémnél közelebb nem jön az elkövetkező évtizedben. Másrészről meg nem kell annyira megilletődni tőle, ugyanis már pesten is megfeneklett bizonyos részeken a fejlesztése. Nem lehet csak úgy orrba szájba nyomatni a sávszélt. 3 in 1: "ha már a HD adásoknál tartunk, a UPC-nél 5 csatorna fogható HD-ben: m1, m2, National Geographic, Eurosport és HBO. A T-Satnál havi +1990-ért az Eurosport, a National Geographic, az a History Channel és az HBO (+1490/1990-ért). Mellesleg nem vagy köteles HD adásokat nézni... :-)" Kétségtelenül így van, a csatornákra én is egy hozzászólással előbb rájöttem. Épp az a gondom hogy ez nagyon kevés. Nem látom az egész hercehurcának értelmét egyenlőre amíg egyre drágábban egyre több szemetét csatornákat nyomatnak kedves kis hazánkban, és abból is csak 4 HD minőségű. Akkor legalább átsugározhatnának isten országából egy Sci-Fi-t HD-ben (most csak 512kbit ben tudom streamelni ami elég gyengus), ABC-t, Fox-ot, Space-t, Discovery HD-t, ShowCase stb. Nekem ez az fizetőképes keresletem, de nem párosul kínálattal. Ellenben a tetves csigát meg retektévét akkor se nézném ha tüzesvassal szurkálnának.
#16 - 3 in 1 - 2009.01.26. - 09:17:48
Azért megkérdezném, hogy Teszári Zoltán romániai milliárdos hova fizeti az adóját... :-) A Digikábelről (és nem a Digi TV-ről!) a 20 megabitjével: csak azért tudja olyan olcsón adni, mert kizárólag tömbházas környezetben, koncentráltan építi ki a szolgáltatást, és ott relatíve olcsón meg tudja oldani, hogy 50-100 m optika lefektetésével elérhet újabb 80-100 ügyfelet. A házon belül meg egy UTP kábelt kihúzni minden lakáshoz, az nem pénz... Digikábel tehát nem (egyhamar) lesz Füreden, és akkor is egyedül a Köztársaság úti lakótelep jöhetne szóba számukra... Nyilván mivel optikával a UPC végigment a teljes városon, ezért egyértelmű, hogy drágábban adja a szolgáltatást, mint egy parabolás megoldás esetén, hiszen ott semmilyen plusz költség nem merül fel. Az árról már lehetne esetleg vitatkozni, de áprilistól az analóg 37 csatornáért 2700 Ft-ot elkérni... Hát azért ezt nem nevezném rablásnak. Aki meg megteheti, hogy plazmát vásárol több 100 ezerért magának, az ne akarjon már a plusz pár ezer forintos havidíjon spórolni... Hiszen egy BMW-től se várja el a tulaj, hogy 4 litert fogyasszon százon, csak mert ő spórolni akar...
#15 - Szerencse - 2009.01.26. - 07:41:06
Szerencsére mindenki el tudja dönteni, hogy mire szeretne előfizetni. Mi éri meg a kényelmének és mi a pénztárcájának. Szerintem a legtöbb családnál az utóbbi a mérvadó. Ezért van esélye inkább a DIGI-nek (aki érdekes módon 2500 Ft-ért tud adni 20 Mbit-es netet) és a T-Homenak. A UPC-nél is 6000 Ft volt a műholdas tv, míg térdre nem kényszerítette őket a konkurencia. Érdekes utána már tudták adni ők is 2999 Ft-ért. Szóval ez tényleg nagy pénzlehúzás, megy a pénz Hollandiába, a tulajdonosok zsebébe. A Digi-nek legalább magyar a tulajdonosa.
#14 - 3 in 1 - 2009.01.26. - 00:31:03
T-Home Sat: HA van telefonvonalad ÉS NETED, akkor 1990 a parabolás T-Sat (ha csak telefonod van, akkor 2490). Mellé meg a telefonvonal mondjuk 3290 + a net ki tudja mennyi, ráadásul nagy eséllyel forgalmi korlátos is, ha olcsó... Most akkor miért is jobb ez, mint mondjuk egy UPC Direct 2800 + UPC vezetékes telefon 1000, azaz összesen 3800-ért? Csak kérdem, ha már ennyire árukapcsolsz és a parabolára esküszöl... Mert ugye ha nincs telefonod és neted, a T-Home is 2990 1 év hűséggel... De mondom még egyszer, a parabolás megoldásokat ne hasonlítsuk már össze a kábeles UPC-vel, mert nem összehasonlítható... betelgeux: ha már a HD adásoknál tartunk, a UPC-nél 5 csatorna fogható HD-ben: m1, m2, National Geographic, Eurosport és HBO. A T-Satnál havi +1990-ért az Eurosport, a National Geographic, az a History Channel és az HBO (+1490/1990-ért). Mellesleg nem vagy köteles HD adásokat nézni... :-)
#13 - betelgeux - 2009.01.25. - 23:02:54
egyébként akit érdekel kihámoztam a upc oldala mélyéről hogy mo.-on az összes hd csatorna a királyi 1,2 kísérleti, az eurosport, és natgeo, plussz az hbo ebből max engem a natgeo érdekelne, de szerintem ezért nem érdemes kínlódni... majd talán 5 év múlva, amire ez a technológia is elavul
#12 - betelgeux - 2009.01.25. - 22:55:23
inkább a kérdés, hogy milyen hd csatornák lesznek, mert 4 miatt, ami lehet totál érdektelen (és plusszban a jó kis 1366x768 as paraszthülyítéses hd ready tvknek nem natív felbontása), semmi értelme ennek a felhajtásnak... tényleg csak pénzlehúzás
#11 - T-Home Sat - 2009.01.25. - 18:59:49
Én rendelkeztem Budapesten UPC "digitális" szolgáltatással. Felejtse el mindenki! Nulla!!! Most T-Home Sat-ot használok tökéletes, akinek van telefonvonala annak csak 1.990. Nálunk egy parabolával, a teljes társasházat bekötötték! Kitünő minőség!!! Le a UPC-vel.
#10 - 3 in 1 - 2009.01.25. - 15:08:44
George, az kamu, hogy 7000 Ft lesz havonta a legolcsóbb digitális UPC-s csomag. Ki terjeszt ilyet? Én azt olvastam a tájékoztató levélben, hogy 5580 Ft-tól meg lehet rendelni, de ez az ár is csak április 26-tól lesz érvényes, addig meg ki lehet próbálni. A másik: nem teljesen összehasonlítható egy kábeles és egy parabolás megoldás, de ha már itt tartunk, a UPC Direct (a harmadik parabolás) 2800-ért adja ugyanazt a minőséget műholdon, mint az általad említett társai... De mivel a tartalom és a műszaki megoldás is eltér a műholdas és a kábeles megoldások esetén, ezért nem valódi összehasonlítási alap...
#9 - George - 2009.01.25. - 09:52:49
Egy vitathatatlan. Miközben a UPC legolcsóbb digitális csomagja 7000 Ft/hó lesz, a T-Home ugyanezt a minőséget műholdon 2990 Ft-ért, a Digi Tv 2700 Ft-ért biztosítja. Persze akinek vannak felesleges forintjai, választhatja a UPC-t is.
#8 - 3 in 1 - 2009.01.25. - 00:42:12
Még annyit a T-Home "remek" telefonos ajánlatához, hogy az ismerőseim körében meg azért szabadultak (-nak) meg tömegével az (akkor még) T-Com-tól, mert a 3290 Ft-os Felező vagy 3590 Ft-os Bázis csomag havi alapdíját kifizették akkor is, amikor fel se emelték a kagylót. Vagy a másik szépség az 1500-1700 Ft-ért fenntartott, egyirányúsított telefonvonal, amikor csak hívni tudják őket... Ehhez képest havi 1000 Ft-ért hálózaton belül bármikor 0 Ft-ért beszélni és egy élő vonalat kapni, azért az nem olyan rossz... Mellesleg nem mindenki szereti azt sem, ha a parabola lerontja a kilátást az erkélyen... :-)
#7 - 3 in 1 - 2009.01.25. - 00:37:30
Amigdalin, mondd már meg nekem légyszi, hogy Füreden ki szolgáltat még kábelen a UPC-n kívül?
#6 - DR. HOUSE - 2009.01.24. - 18:39:14
A FOSZTOGATÁS MINŐSÍTETT ESETE !
#5 - Amigdalin - 2009.01.24. - 18:38:27
Kábellel más is rendelkezik, nem csak a UPC. Akinek van vezetékes telefonja,annak érdemes megnézni a T-Home ajánlatait is. Kettőből mégis könnyebb választani. És azért ott vannak még a tányérosok is.
#4 - DR. HOUSE - 2009.01.24. - 18:35:24
RABLÓK !
#3 - 3 in 1 - 2009.01.23. - 20:10:36
És a Digi TV-nél hol rendelhetek netet és telefont, vagy a T-Home-nál IPTV-t Füreden...? (A Digikábelnél persze mindegyik van, de az meg nincs Füreden - szerintem egyhamar nem is lesz...) Úgy fest, hogy 3 az 1-ben szolgáltatást tehát egyedül csak a UPC nyújt... Április 11-től a 37 csatornáért 2700 Ft-ot, a telefonért 1000-et, a 2 megabites korlátlan (!) netért 4000-et elkérni, az összesen 7700 Ft, szerintem korántsem olyan rossz ár... Aki meg ennél is többre vágyik, az megteheti, hogy megfizeti az árát, főleg ha sok más szolgáltatás is párosul a digitális csomagokhoz. Nekem eddig se volt vele semmi problémám, a telefon mindig működik, a net mindig hozza a sebességet (sőt a 10 megabit általában 10,4), és nyilván ki is fogom próbálni a digitális szolgáltatást, remélem, lesz olyan próbaidőszak, ami Veszprémben volt, hogy felár nélkül tehetem ezt. Már nagyon várom február elejét.
#2 - Herczeg - 2009.01.23. - 16:37:41
Labdába sem rúghatnak a DIGI TV és a T-Home mellett. Mit akar ezekkel az árakkal a UPC?
#1 - GÖRÉNY - 2009.01.23. - 15:08:41
Tank jú. KAPJÁK BE..